سرخط خبرها

بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود

  • کد خبر: ۲۴۰۹۴۸
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود
تا کنون فقط حضور سسما، رجبی و رحمتی در ترکیب کادر فنی آینده استقلال قطعی شده و تکلیف دیگر اعضا روشن نیست. حتی نوازی هم با وجود حضور در تمرینات وضعیت نا مشخصی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام تمرینات فصل جدید را در شرایطی کلید زد که در روز‌های آغازین فقط حضور حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی در تمرینات قطعی بود. سپس در ادامه تمرینات محمد نوازی به جمع آبی‌ها اضافه شد و هنوز وضعیت دیگر دستیارانی که فصل پیش با نکونام بودند، روشن نیست.

با این حال، اما مقدمات استفاده از دو مربی اسپانیایی جدید در کادر فنی استقلال در حال فراهم شدن است و گفته می‌شود جواد نکونام نام ۲ مربی از تبار ماتادور‌ها را فراهم کرده و نام افراد مورد نظرش را به کادر مدیریتی باشگاه استقلال داده است. گفته می‌شود این ۲ مربی سوای سسما خواهند بود و او نیز به زودی به کادر فنی استقلال اضافه می‌شود.  

حالا باید دید با اضافه شدن مربیان جدید اسپانیایی تکلیف دیگر مربیان ایرانی که سابق با نکونام همکاری می‌کردند چه خواهد شد. یکی از این مربیان مهدی هاشمی نسب است و درعین حال گفته می‌شود تداوم حضور نوازی با وجود اینکه در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، قطعی نیست و احتمال دارد این مربی استقلال را ترک کند.

به هر حال در روز‌های آتی تکلیف کادر فنی استقلال مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->